KSČM překvapila analytiky vysokou aktivitou na Facebooku

03.03.2015 14:55

Institut politického marketingu vytvořil analýzu nejčastěji využívaných slov na politických stránkách sociální sítě Facebook za první dva měsíce roku 2015. KSČM si v ní nevede špatně.


 

 

Politický marketing

„Komunisté poměrně překvapili vysokou aktivitou – přes 4 200 slov může směle konkurovat ostatním stranám. Už dávno tak neplatí, že KSČM Facebook prakticky nepoužívá – jen ten počet fanoušků ještě nedosahuje na hodnoty jiných stranám," píše se v analýze. 

"Zajímavou praxí je využívání facebookových poznámek, které u jiných stran takřka nevidíme. Ve skutečnosti tak KSČM vypustila ještě více obsahu, ale vzhledem k naší metodice nebyl zahrnut do analýzy. Nejčastěji používané slovo je zkratka strany, následuje ÚV, předseda, Filip a Vojtěch." 

Více o KSČM a ostatních stranách také na stránkách Institutu politického marketingu.: